Az én falum

Újra meghallgattam CD-n azt az előadást, amiről a blog a nevét kapta, és van benne egy tanács, hogy írjuk le a legvadabb álmainkat, bármennyire irreálisnak tűnik is most, hogy megvalósulhat. Már többször gondolkoztam azon, hogy milyen klassz lenne nemcsak a lakóhelyemet megválasztani, hanem az ottani szomszédokat is. Eddig nem olyan nagyszabású az álom, de én továbbfejlesztettem: egy egész települést szeretnék, ami az enyém. Az költözhet oda, aki nekem megfelel, aki osztozik az értékrendemben. És hogy senkinek kétsége se legyen afelől, hogy ez a falu az enyém, viselhetné a nevemet. (Ezt az ötletet egy könyvből merítettem, ott a történet szereplője annyi pénz adományozott a városnak, amiből egy iskolát és egy könyvtárat tudtak építeni, és hálából róla nevezték el az utcát, ahol lakott.)
Egyébként szerencsém van, mert a vezetéknevem tulajdonképpen ideális arra, hogy helységnévvé alakuljon. Ez már fél siker, nem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése