Okostelefon

Már egy ideje gondolkozom azon, milyen jól jönne néha egy okostelefon. A mostani mobilomat kb. 5 évvel ezelőtt vettem, és semmi baja, pedig elég sokszor leejtettem már. Lehet vele gond nélkül telefonálni, SMS-t írni. A T9-et egészen jól betanítottam már, ismeri a kedvenc szavaimat és a beceneveinket is. DE: a netezési képessége kimerül annyiban, hogy wapolni lehet vele - kőkorszak, nem? Tulajdonképpen nem akarom bonyolult dolgokra használni, de néha nagyon hiányzik, hogy gyorsan megnézhessem az e-mailjeimet, akár úgy is, hogy úton vagyok közben, és sokkal praktikusabb lenne egyetlen naptárat használni 3 helyett (papíralapú, telefonos, Google). Tehát bármennyire is próbáltam hinni abban, hogy nem kell nekem "menő" telefon, már kinőttem ebből a mániából, be kell látnom, hogy lassan élni sem tudok nélküle. :) Ki is tűztem a célt, amit ha elérek, ez lesz a jutalmam. A kérdés már csak az, pontosan milyen modell legyen. A Greenpeace "zöldskálája" alapján két márka jöhet szóba: a Nokia és a Sony Ericsson. Az iPhone ebből a szempontból kritikán aluli szinten teljesít, tehát eleve kiesett. A finnek épp rájöttek, hogy oprendszert kell cserélniük, és a céges Nokiám sem volt meggyőző. Kizárásos alapon Sony-Ericssonom lesz. Mondjuk ilyen:


2 megjegyzés:

  1. Élőben is kipróbálom majd, ha aktuális lesz. Lehet, hogy addigra még jobbat is gyártanak. :)

    VálaszTörlés