Nyári ruhák

Arra gondoltam, vennem kéne néhány ruhát nyárra, irodában is hordhatókat. Ez a piros csíkos Vivienne Westwood például megfelelne a célnak. Szerintem nagyon csinos, és kényelmesnek is tűnik. A légkondi miatt előnyös, hogy van ujja, bár lehet, hogy egy kardigánnal jobban járnék, mert azt le lehet venni, mikor kilépek a hőségbe. Persze az ideális világomban (ahol ilyen ruhákat hordok) nincs 40 fok és betonrengeteg... :)


Update:
Találtam egy másikat, ami nagyon tetszik, és jobban illik a mostani időjáráshoz. Fendi, de nem ez a lényeg, hanem a színe, ami abszolút derűs hatást kelt. Néhány héttel ezelőtt megjelentem az irodában sárgába és zöldbe öltözve, és egy kollégám napsugarasnak nevezte az összeállítást. :) Persze volt olyan, akinek inkább a hideg színek tetszettek volna, de a kék-fehérért én csak akkor tudok rajongani, ha a görög zászlót alkotják egy hajón, amin éppen utazom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése