Kávézó


Gyerekkoromban többek között matricákat gyűjtöttem, és emlékszem egy Minnie egeresre, amin ez a helyes kis rajzfilmfigura az Eiffel-torony lábánál üldögél egy kávézóban. Akkor elhatároztam, hogy ha nagy leszek, lesz egy ilyen hangulatos kávézóm. Később ez teaházra módosult, mert a kávét nem szeretem, de végülis nem kell mindennek a személyes kedvencemnek lennie, amit árulok. Elég, ha a forró csoki is része a kínálatnak. :) Debrecenben megtaláltam az ideális mintát: egyszerre kávézó és könyvesbolt, van egy nagy terasza napernyőkkel, és néhány éve az egész főtér sétálóövezet lett, a gyalogosokon kívül csak villamosok és biciklik közlekednek ott. Sőt, Szabó Magda nevét viseli - szerintem felülmúlhatatlan! De máshol is megvalósítható lenne, például valahol a Balaton környékén.

1 megjegyzés:

  1. Jó olvasni hogy ilyen szépen gyerapodnak az álmok... ez nekem is álmom:D, bár kizárólag akkor, amikor már hobbiból csinálhatom, és nem számít hogy hogy megy... láttam már rossz példákat:(, de a Tied, és az enyém más lesz:D
    Hogy lehet az hogy még a kávéház és könyvesbolt egyben is megegyezik az álmainban???? Talán mert mindketten szeretjük a jó könyveket???:)

    VálaszTörlés