Mozaik

Reggel a kezembe akadt egy füzet, amibe elég sokféle dolgot írtam az elmúlt másfél évben. Nagyrészt szakmai jellegű jegyzetek (először még a Flexcube-bal kapcsolatban, a hamar megszűnt önképzőkörrel nyitottam, majd az Allianznál töltött hetek teendői következtek, végül a különböző Siebel fejlesztések), de találtam személyeseket is, például a tavalyi szabadságomat is papíron terveztem meg, egy rögtönzött naptárban feltüntettem az ünnepeket, az utazásokat (Szkopje, Párizs, Tisza-tó), a fontosabb programokat (öregdiák nap a gimiben, Müpa előadások, stb.). Sőt: egy francia nyelvvizsga mintafeladatait is ebben a füzetben oldottam meg, precízen ki is javítottam a válaszokat, mindezt (a nevemhez illően :) ) gyöngybetűkkel. (Épp ráértem. :) ) Először csak jópofa volt átlapozni, aztán eszembe jutott, hogy olyan, mintha az elmúlt időszakot összegezném benne. Kicsit elgondolkoztam: vajon milyen lesz a következő másfél évet felölelő füzetem? Tulajdonképpen rajtam múlik, és gyűlnek is az álmok, hogy mikkel kéne megtölteni. Csak abban kételkedem egyre inkább, hogy a megfelelő helyen vagyok most... Ádám (egy kollégám, nem az a srác, akivel vitorláztunk) talált egy nagyon szuper videót, ami általánosságban az emberi motivációkról szól, de úgy érzem, pont eltalálta azt, amit igazán keresek: egy értelmesebb célt, mint a havi SMS-ek a fizetésem érkezéséről...



Nem könnyű egyébként rájönni, hogy mi lehet az, már egy ideje agyalok rajta... Eddig főleg azt sikerült megállapítanom, hogy mi nem az én műfajom. De nem adom fel, egyszer biztosan rálelek az igazira, ami minden fáradságot megér. :)

3 megjegyzés: